Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

ΝΕΑ ΕΥΡΩΠΗ...


4 σχόλια:

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

To σκίτσο σου είναι θαυμάσιο. Για το νόημά του θα μου επιτρέψεις όμως να μη συμφωνήσω: Μέσα στην Ευρώπη με ποταμούς χρημάτων να μας έρχονται για επιδοτήσεις και έργα, από τους φόρους των Ευρωπαίων πολιτών, μέσα στην Ευρώπη με πίεση για τήρηση νόμων για την υγεία π.χ χωματερές, για υγιή ανταγωνισμό, (εμείς κουμπάρους και καρτελ) θεσμικές αλλαγές με την Ευρώπη και με τέτοια βοήθεια δεν καταφέραμε κάτι. Σκέψου να είμασταν και έξω από αυτήν. Θα χορταίναμε...πείνα...ζούγκλα και δικτατορίες.

ANKYR είπε...

@ ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ
Φαίδων , δυστυχώς αυτή η γελοιογραφία μου πρέπει να θεωρηθεί αποτυχημένη,αφού της δώθηκε , απο ένα άνθρωπο σαν και σένα , νόημα τελείως διαφορετικό απο αυτό που επεδίωκα να περάσω !
Συμφωνούμε απόλυτα : η θέση της χώρας μας είναι στην ενωμένη Ευρώπη ! Όσα μου γράφεις , τα πιστεύω ,τα λέω και 'γώ !
Απλά ήθελα να επισημάνω,πως σ'αυτή την Ευρώπη της ευημερίας , φαίνεται να δημιουργείται ένας κόσμος ,κυρίως νέων ανθρώπων , που αντιδρά !
Αντιδρά για χίλιους λόγους , που δεν είναι εύκολο να αναλύσουμε τώρα εδώ . Μια ιδέα αυτής της αντίδρασης παίρνουμε στη χώρα μας ! Αντίδραση υποβόσκει και στην υπόλοιπη Ευρώπη,είναι θέμα χρόνου , κατά την γνώμη μου , να εκδηλωθεί ! Αυτό ήθελα να δώσω με το σκίτσο μου ! Μακάρι να γίνει κατανοητό από τους ηγέτες ,ότι πρέπει να υπάρξουν σωστές πολιτικές ,ώστε να προλάβουν τέτοιες εξελίξεις ! Μακάρι...

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Αντώνη μου
Έτσι το εισέπραξα εγώ αλλά δεν είναι απαραίτητο να είναι κι έτσι. Μπορεί οι επόμενοι που θα δουν τη γελοιογραφία να την καταλάβουν όπως θα ήθελες εσύ. Καμιά φορά το μυαλό΄λειτουργεί ταυτόχρονα κάτω από την επίδραση και άλλων παραγόντων και δεν εστιάζεται απόλυτα στο αντικείμενο που έχει μπροστά του και αν το πάρει στραβά, έτσι και του μένει

ANKYR είπε...

@ ΦΑΙΔΩΝ
Φαίδων μου , αφού το εισέπραξες εσύ έτσι , έτσι θα βγαίνει αυτό το σκίτσο προς τα έξω ! Συμβαίνουν αυτά ! Πάντως κάποιους άλλους δεν θα τους χάλαγε καθόλου αυτή η εκδοχή , έτσι ;